call centar 063/8643-761.

Kako naručiti

PRIMANJE PORUDŽBINA:

Da bi vaša i naša misija izrade i dostave cvetnog aranžmana bila uspešna bitno je da poštujemo određena pravila.Iskazivanje ljubavi, radosti, prijateljstva ili žalosti uz pomoć cvetnih aranžmana naša je svakodnevica, ali nekima koji šalju ili primaju cveće možda je prvi put, pa želimo da vam pomognemo.

Sve porudžbine cvećara „Nađin kutak“ prima u cvećari, putem telefona, on-line ili putem e-maila, i o svakojporudžbini postoji pisani dokument u nekoj formi koji je vlasništvo cvećare.

Da bi se isporuka uspešno izvršila, naručilac mora dati tačne podatke : ime i prezime primaoca, tačna adresa na koju se vrši dostava, kontakt telefon primaoca i druge bitne podatke u vezi preuzimanja ili dostave.Ukoliko naručilac želi da uz cvetni aranžman pošalje još neki poklon mora doći u cvećaru radi detaljnijeg dogovora, ili ukoliko isti postoji u ponudi na sajtu, to napomene prodavcu putem telefona ili maila. Ukoliko naručuje on-line dovoljno je da u korpu uz aranžman ubaci i dodatnu porudžbinu.

KAKO NARUČITI ON LINE:

Pronađite proizvod koji želite da naručite, kliknite na dugme „Dodaj u korpu”. Dodajte priozvode koje želite. kada završite kupovinu prekontrolišite sadržaj korpe. Ukoliko nešto ne želite uklonite sadržaj klikom na dugme X.

Kada ste završili sa izborom proizvoda koje želite da kupite, kliknite na dugme NASTAVI PLAĆANJE. Nakon toga otvoriće Vam se stranica gde će te popuniti formular sa Vašim ličnim podacima i podacima za  dostavu ako je potrebna.

Pratite uputstva.Po želji možete odštampati uplatnicu, platiti on line ili u banci ili pošti.

Aranžman će biti dostavljen tek po vidljivoj uplati, mislite na vreme.

REKLAMACIJE:

Cvećara „Nađin kutak“se može pohvaliti kvalitetnim cvećem, koje nabavljamo od najboljih uvoznika cveća u Srbiji. Garantujemo vam kvalitet svojom čašću i imenom. Reklamacije na isporučeni cvetni aranžman ćemo uvažiti samo ukoliko je dojavljena u roku od 1 sata nakon izvršene dostave. Reklamacija će se uvažiti u slučaju da cvećara nije ispoštovala bilo koji ugovoreni deo narudžbine ili ukoliko je isporuka izvršena pogrešnoj osobi ili na pogrešnu adresu. Cvećara se obavezuje da eventualne navedene propuste ispravi u najkraćem mogućem roku. Zbog moguće zloupotrbe otkazivanje porudžbine nije moguće, moguća je samo blagovremena zamena. Cvećara „Nađin kutak“ ne može garantovati da će izgled svakog aranžmana biti potpuno identičan kao onaj sa slike, jer je umetnost slaganja cveća kreativan i subjektivan posao, ali ćemo težiti da aranžmani budu istovetni sa fotografijom poručenog aranžmana. Cveće na pojedinim slikama je u punom „cvatu” zato cvećara zadržava pravo da u neke bukete stavi cveće u „pupoljku” čime se trajanje cveća produžava, kao i pravo zamene jedne ili više komponenti u aranžmanu ali uvek tako da proizvod i dalje stilom,cenom i kvalitetom odgovara pripadajućem opisu. Poručioc cveća mora biti svestan da naručuje „živi“ proizvod pa i uz naše garancije da ćemo upotrebiti cveće najboljeg kvaliteta, dužina trajanja dostavljenog cvetnog aranžmana zavisi od prirode prolaznog biljnog materijala, temperature prostorije u kojoj se nalazi i od nege koju mu primalac pruža.

Bitno je da svi imamo na umu da ćemo nekoga iskreno obradovati i usrećiti.

Hvala na razumevanju, „Nađin kutak“

No Comment

You can post first response comment.

Leave A Comment

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress